| Kalau Suka..Simpan |


Assalamualaikum..
Peace upon to all..
Just a shortnote today to all readers..hee







Kalau kita sukakan seseorang,
jangan beritahu si dia.
Nanti Allah kurangkan rasa cinta padanya
Tapi luahkan pada Allah,
beritahulah Allah.
Allah Maha Mengetahui siapa jodoh kita ..
Cintai Dia Dalam Diam,
Dari Kejauhan Dengan Kesederhanaan & Keikhlasan
Amin
^^







Nice kan quote kat atas tu.. 
Bila Ain baca, terus tersenyum.. Terasa indah sangat.. 
So, lepas ni, kalau suka kat sape2....nak zip jer mulut..
biarlah rahsia...kan..
 Tak mau cakap2..hehehehe ^^ (maaf naa..asyik cakap pasal cinta jer 2,3 hari in..hee)


















Gambar ni tiada kena mengena dengan entry...juz rindu orang yang bagi froggy ni...
Dia da banyak berubah..atau perasaan Ain je..hurm














Lastly..renungi ayat ni...
“Dan segala sesuatu Kami ciptakan berpasang-pasangan supaya kamu mengingat kebesaran ALLAH.”
(Adz Dzariyat : 49)



Salam.

Nota Hati 1 : Smile and the world will smile with you ^^

Comments

Izz Faizah said…
trsntuh ati izz bce entry ni...:')
::WafaIrdina:: said…
@Izz Faizah : heheeh...cinta dalam diam..sweet kan..^^
::WafaIrdina:: said…
@CekbOlat-bOlat : hehehe..nice kan..likes**
Iffah Afeefah said…
lain org lain pendapat

btw cm betul gak
::WafaIrdina:: said…
@Iffah Afeefah : betol ugak 2....
xsemestinya suka kne simpan...

eg..lw suka means syg ibu bapa..zahirkanalah syg kita 2 kat diorang...kan..hee
✿Ziera✿ said…
heee...nasib baik baca entry kamu ni dulu. Now, zira dlm proses kenalan dgn seseorg. Hati tu rase dah t'buka utk terima si dia, tp belum luahkan lgi. Sebab takut akan dilukai lagi. Tu yg rase malas nak b'cinta.
betul3x...


p/s:ain, umur kite 21 la tahun ni...:D
EZAD AMIR said…
kalo sy suke kt org sy ngorat melalui telepati je..
^_^
::WafaIrdina:: said…
@ ✿Ziera✿ : hehehe...tktu da ek nak bcinta...take time nak lupakan kesah yg lamew..pe pun buka buku baru...mulakan hidup yang baru...inshaAllah allah akan pertemukan kita dengan yg terbaek...^^
::WafaIrdina:: said…
Teenager Housemaid : betol2...heee..ou..ek...tua setahun lar dari ain..huhu^^
::WafaIrdina:: said…
@EZAD AMIR : kalau suka jumpe lar ibu bapa dy dulu kan ..2 yang terbaek..hehehe..telepati pun buleh jugak kottt..hee^^
♥AienNajwa♥ said…
hati dah berbunge2 ler tuuuuuw..(^____^)..
Ungu Violet said…
takper...kalau dia utk kita...dia akan datang..:)
zareliqa afiqa said…
Nice quote! lepas ni nak diam jek kalau suka kat someone.Tak nak ckp kat dia :)
Norlida Ramli said…
sedihnya bca bab2 cinta ni..huhu...
sbb diri ini penah terluka-->cewah ayat.huhu..

erm..tp Allah mengetahui ape yg terbaikkn..so pasni nk diam2 je..mangadu kat Allah je..hehe :)

salam manis tanpa gula :)
-ida-
::WafaIrdina:: said…
@♥AienNajwa♥ : hehehe..berbungo2 da ni....xtw nk ckp ap...senyum jer...hee
::WafaIrdina:: said…
@Ungu Violet : betol 2 miss ungu..simpan je kan..lw mmg dy tuk kita..dy dtg kat kiter jugak..psitif..hee^^
::WafaIrdina:: said…
@zareliqa afiqa : nice kan..huhu..t pas ni diam je naa..jgn kecoh2..hee
::WafaIrdina:: said…
@ Norlida Ramli : hehe...setiap org ad sejarah cinta dy...p kita buku baru..mulakan idup baru..then ngadu kat Allah kurniakan yg terbek..inshaAllah..jodoh masing2 da tertulis kan...so just waiting 4 future zauj..^^
Isma Haneefa said…
betul3. mngadulah pd ALLAH...itulah yg dinamakan cinta kerana ALLAH... cinta yg lahir trhadap ssama makhluk dibawa menghadap kpd ALLAH Raja segala Cinta!
nicee....
::WafaIrdina:: said…
@Isma Haneefa : btol 2 dear...mengadulah pada DIA..samapaikan rasa cinta kita kat DIA dan mintak DIA sampaikan rasa cinta kat org yang kita suka 2..hee

cinta yg abadi lg hakiki hanyalah cinta kepada NYA...mudah2an kita memperoleh cintaNYA dan juga cinta org2 yg kita syg ^^
::WafaIrdina:: said…
This comment has been removed by the author.
aimie amalina said…
heeeee
ade jugak dgr cm tu kan :)
sebab Allah itu Maha Mengetahui :)

kita simpan rasa kita utk org yg terbaik memilikinya :))
::WafaIrdina:: said…
@ aimie amalina : hehehe..betol 2 sis..allah yg menciptakan kita..jd dia tahu yg terbaek untuk kita..inshaAllah..

mohon dipertemukan yg terbaek...dan mudah2an kita cinta kepada orang2 yg mencintai Allah..^^
Ca Cik Duyung said…
ca menanti seseorang..dia tak tahu..tp ca yang terseksa ngan pasaan ni..sbb dia satu2 nya lelaki yg pernah muncul dlm hidup ca yang membuat ca lebih dekat pada ALLAH.. :(

Popular posts from this blog

| Hijrah | Kembali Menilai Siapa Diri Kita, Kita Hanya Hamba |

:: Jangan Pandang Pada Luaran ::

| Tarikh Itu Semakin Hampir...Jom Counting Down ! |