:: CINTA lg..huhu ::


Assalamualaikum...
Peace upon 2 u all,,,








apa khabar semua?
harap2 semua sihat2 n hepi2 ye..:D
rni aien wase down sgt3…emm..
ntah la…
xmo pk…
nk bjiwang2 dl sbntar dgn belog..huhu













maaf ye kalo sejak 2 menjak ni aien jiwang sikit..
hehe..sakit ke? =p
maaf la ye..
nk dkat exam org mkin kuat stdy n revision…
p aien len plak cter ny…
xahu la kne virus ap….
Ngadap buku jer….ase berat je pale…
Soo0oo…
Aien lepak la kt belog tsyg ni..
Huhuhu














Pe topic rni ek….
Haaa…
Tetber ske statement ni aw…
Statement kt bwh ni larr…
Jom bcer…huhu
















" CINTA 2 xbuleh bagi by hand or by post…..
Bluetooth atau emel….
Sms juga talian….comment2 di fb mahupun status update kt twitter…
CINTA 2 dr hati tuk hati dengan izin DIA Yang Esa…
Jika xsampai pd hati yg kter ingin…
Mybe mgkin DIA xizinkan sbb 2 bukan hati yg patut trime hati kter…
Maka,,,,
Bersyukurlah…. J "

 ~my love is boundless as a sea~~~
















ehem3...
lw nak tahu kn..
Kter sume sdah berpunya.
Allah tlah menetapkan jodoh kita sblm kita lahir lagi…
Da tcatat da sapa prince o princess idaman kter d luh Mahfuz…
Soo00oo,,,
Dat’s mean,,,
jodoh kter mmg sudah ada....
Cmer Allah belum buka hijab antara kter n dyer,,,
Sooo000,,,
Xperlu terburu-buru melafaz cinta,,,
kerna kita PEREMPUAN,,,
Dihiasi dengan perasaan malu…
Serahkan saja semua urusan itu pd Allah..
Sume berada lam perancanganNYA…..
Bak kater ayat ka ats td…
“CINTA 2 dr hati tuk hati dengan izin DIA Yang Esa”




















 Soklan cepumas..ehem3...:p
Anda  masih belum berpunya..??
haaa.....
dun worry yup dear…stay ep…
bak kter entry y lpas,,heee
kerna
 semuanya dah ditetapkan oleh Allah..
n perancangan Allah adalah yang TERBAIK….
Kpd yg single mingle tu..
Dun worry yukk,,,
Kter  x single sebenarnya..
kter ada family tercinter kn..
kter ad kwn2 n bestie  yg sentiasa ada dcc kter kn...
n da most important…
kita ada Allah kan?
Soo000,,,
La tahzan…
N 2 my future zauj
Di akad nanti kter jpe yaa J


~ nanti mau cmni larr...sweettt..~~




















&
Ingatlah kater2 ni :
“ tidak perlu mcari yg terbaik.
TETAPI
berusahalah tuk mjadi yg terbaik.
pasti nanti Allah akan pertemukan dgn yg terbaik juga… “
InshaAllah..
Mmg….4 sure,,,
Lw bleh  kter ingin dpt jodoh dgn cepat ..
 tapi kn,,,
TUHAN nk kter dpt  jodoh yg tepat ..
S000oo,,
biar larr LAMBAT asal SELAMAT !
put trust on Allah..:)
sebab kita nk bercinta sampai syurga kan...~~~



















P bg yg da bpunya …huhu
Ingatlh,,
kehidupan ni selalu akan ada kesempatan dan pilihan…
tapiiiii,,,,
yg penting adalah sebuah penghargaan bersama erti kesyukuran…
dan memiliki seseorang “ si dyer “ pula,,,
adalah satu ANUGERAH. :)
pandai2lah menjaganya dgn sebaiknya.
mmg kita X pernah tahu siapa yg terbaik  tuk kter,,,
tapiiii,,,,
jadikanlah yg kter punyai dan miliki sekarang adalah yg paling terbaik…..
semoga.u.me.kter.dan kalian.slalu berbahagia.:D

~among thousands of peoples,,Allah sent you here..YOU,,not anyone else~~~














Lastly,,,
maaf ye sbb aien jiwang2 je kebelakangan ni..
jg diri kalian..jg at jg,,jgn pnah ad benci…jom sebarkan BAHAGIA…
n  jom tman aien study…huhu…chill up yupp..:)

~ikhlaskan hati.dan senyum.comell dunia bila semua senyum.hee.~

Nota Hati1 : Moga hati cekal hadapi nafsu diri yang selalu menguasai. Mujahadah ini akan diteruskan lagi…demi redha Pencipta diri…Mujahadah 2 pahit sbb syurga 2 manis :’)
Nota Hati2 : Berbahagiah untuk hidupmu, kerana kamu yang memiliki bahagia itu... :')

Comments

Popular posts from this blog

:: Jangan Pandang Pada Luaran ::

| Hijrah | Kembali Menilai Siapa Diri Kita, Kita Hanya Hamba |

| Tarikh Itu Semakin Hampir...Jom Counting Down ! |

| Pray For Them |


Saudara-saudara kita di bumi Palestin sedang berjihad dalam menegakkan agama Islam. Walaupun kita tak dapat berjihad dan menolong mereka di sana, marilah berdoa supaya saudara-saudara kita di sana mendapat kekuatan dan mendapat lindungan daripada Allah SWT kerana doa adalah senjata orang Islam. Tolonglah mereka dengan DOA! Ya Allah, satukan hati kami umat Islam sedunia supaya Yahudi laknatullah dapat dihancurkan. Info terkini mengenai saudara-saudara kita di sana boleh lihat di FB AMAN PALESTINE. Marilah kita sama-sama menderma untuk mereka dan moga-moga dengan sumbangan yang kita buat itu dapat menyelamatkan nyawa dan membantu saudara-saudara kita di sana. Boikot juga barangan Yahudi. Kita satu ummah sekat ekonomi mereka!