| Copy Paste from Hearty |



Kita sakitkan dia......Xpelah, dia maafkan..
Hari ini dia ada......Kita buat dia menangis..Xpelah, dia cuba pujuk diri..
Hari ini dia ada......Kita mainkan dia..Xpelah dia anggap kita nak uji dia..
Hari ini dia ada......Kita buat dia sampai jatuh sakit..Xpelah, dia cakap ubat ada...



Besok, bila dia dah tak ada....Kita akan tercari-cari dia.. Tapi tak jumpa..
Besok, bila dia dah tak ada....Kita akan tertunggu-tunggu dia..Tapi sia-sia..
Besok bila dia dah tak ada...Kita menyesal dengan perbuatan kita..Tapi terlambat



Masa itu....Dia mintak maaf sangat-sangat sebab...



Dia dah tak dapat teman kita.
Dia dah tak dapat hiburkan kita.
Dia dah tak dapat nak jaga kita.
Dia dah tak dapat nak usik-usik kita..



Dan kita dah tak dapat nak buat dia sakit hati,menangis,jatuh sakit dan mainkan dia..Dan kita mesti akan menyesal sebab kita dah buat macam-macam dekat dia dan tiba-tiba baru kita sedar, dia itu.......................ORANG YANG KITA CARI-CARI SELAMA INI.................TAPI DIA DAH HILANG UNTUK KITA.



Perasaan manusia berbeza, semua tidak sama..kadang-kadang kita ingin sampaikan sesuatu,tapi tidak kesampaian..sehinggakan disalah anggap. tapi pernah kah kita terfikir, ada baiknya kita lepaskan sesuatu untuk kebaikan bersama atau hanya dia? biarkan dia terus berteka teki dari kita membiarkan perkara itu menjadi lebih buruk.biarkan dia bahagia,biarkan dia gembira dari kita terus menyiksa mereka.mungkin seksaan kita tidak nampak di dunia yang nyata,mungkin di akhirat nanti. So,tak salah lepaskan sesuatu untuk kebaikan nya kan. Dat’s all from my chienta heartie..salam jumat..kbai,Salam !


Comments

hati menangis siapa yg tahu
sob3...
Wafa Irdina said…
@si kiut lavender : di hati ini hanya tuhan yang yang taw
juz sabarkan hati
maybe ad sumtin yg Allah nak bagi yg lagi bess after dis
hope..
btw tengs SKL
olwez visit me
saaayang kamoo
:D
Norlida Ramli said…
adei...
sedihnya bca entry ni...
ngn lagu background sedih pulak..
huhu =(

selalunya kita akan menghargai seseorang tu lepas dia dh pergi =(
Cikgu Ma said…
tengah rindu-rinduan..hehe
zizie said…
huhuhu.. SEDIH!!! :'(

Popular posts from this blog

:: Jangan Pandang Pada Luaran ::

| Hijrah | Kembali Menilai Siapa Diri Kita, Kita Hanya Hamba |

| Tarikh Itu Semakin Hampir...Jom Counting Down ! |

| Pray For Them |


Saudara-saudara kita di bumi Palestin sedang berjihad dalam menegakkan agama Islam. Walaupun kita tak dapat berjihad dan menolong mereka di sana, marilah berdoa supaya saudara-saudara kita di sana mendapat kekuatan dan mendapat lindungan daripada Allah SWT kerana doa adalah senjata orang Islam. Tolonglah mereka dengan DOA! Ya Allah, satukan hati kami umat Islam sedunia supaya Yahudi laknatullah dapat dihancurkan. Info terkini mengenai saudara-saudara kita di sana boleh lihat di FB AMAN PALESTINE. Marilah kita sama-sama menderma untuk mereka dan moga-moga dengan sumbangan yang kita buat itu dapat menyelamatkan nyawa dan membantu saudara-saudara kita di sana. Boikot juga barangan Yahudi. Kita satu ummah sekat ekonomi mereka!