| Awak..sudikah awak... |



Dear awak,,,,
Sudikah awak menjadi Imam
di setiap solatku..
agar solatku lebih bermakna
dan terjaga hendaknya..

Sudikah awak menjadi Penjaga
diri dan maruahku
agar hidupku lebih tenang dan bahagia

Sudikah awak menjadi Pendidik
hati dan jiwaku
agar rohaniku terisi hikmahNya
dan akhlakku terjaga hendaknya

Sudikah awak menjadi Pemerhati
setiap gerak dan langkahku
agar aku tahu mana salah dan buruk laku ku

Sudikah awak menjadi Peneman
di kala suka dan duka ku
agar satu hari, jika ujian itu datang
air mataku ada yang menghapuskan..

Sudikah awak menjadi Pembela
diriku dan agamaku
agar aku terus berada di atas jalan yang benar

Sudikah awak menjadi Penggerak
semangatku..
agar bila aku kelesuan
kau mampu memberi bantuan
walau hanya sekadar senyuman :)

Sudikah awak menjadi Sahabat
buat diriku..mendengar luahan hatiku
agar aku boleh berbicara apa saje dgnmu
tanpa rasa ragu..

Sudikah awak menjadi Penghibur
tika ku kesunyian
agar aku boleh ketawa riang

Dan sudikah awak menemani hidupku
sepanjang hayat ku di dunia ini
dan menghargai kehadiranku disisimu..
p/s : tengs for everything yaa awak..maaf untuk semua yang terjadi dari awal kiter kenal hinggalah ke saat ini...moge takdir dan jodoh akan menemukan kita hingga ke syurga..ameen :')





Mood: feeling sambil layan lagu pasha ungu..lagu penghujung cintaku..so..lg terjiwang2 lettew Cik Ain ni..hee..ILYSM :D
Nota Hati 1 :Dalam doa, ku sampaikan salam rindu. Moga Allah menjagamu, seperti mana Dia menjagaku.

Comments

Farah Azurah said…
tq kak follow blog fara..hehe :)
Wafa Irdina said…
@Farah Azurah : shame2 dear..
tengs ugak sudi jengah belog akak :D
Wafa Irdina said…
@mas amira : Peace no war..hee:D
Wafa Irdina said…
@nanad : woa !hehehe
long time no c u dear
mis u..hihi
:D
O CIKTEDDY said…
ye sy sudi..aw sweet!hehe
EFEO said…
soo sweet :) terharu lak. *ttba :D
Eein Azryn said…
sweetnyerr... :)
Wafa Irdina said…
@O CIKTEDDY : tengs dear..
sy pun sudi ugop awop..heeee
tetber jer
:P
u 2 sweetz..mis u dear..sory lamew xjengah belog cik teddy..
but sntiasa mendoakan yg terbaek buat kamoo yaa sis
:D
Wafa Irdina said…
@EFEO s:u 2 sweet sis
:D
tengs yaa ...
Wafa Irdina said…
@Eein Azryn : tengs yaa dear..
suwitt cam guler ek
hee
btw u 2 suwit ugak
tengs yaa sudi tinggal jejak kat cni
:D
saya sudi saya sudi...hahaha..>:D
Wafa Irdina said…
@si kiut lavender : sy sudi jugak..
wahai sayap kiriku..
cheeewahh
:D
tengs dear selalu jengah belog ain
syg kamoo ketat2
:D
Wafa Irdina said…
@ Hanif Bloglist Blog : tenkiu awop....
doakan kami yer..hihi
:D
gadis oren said…
ololo sweetnyer :)
sudikah awak???..herm, amin sayang.. :)
wah, ain sudah berpunya..:D
Wafa Irdina said…
@Teenager Housemaid : hehehe..mudah2an hatiku miliknya hingga ke syurga...
ameen
:D
aiNa yaZiD said…
semoga kekal dan bahagia hingga ke syurga dear.. :)

Popular posts from this blog

:: Jangan Pandang Pada Luaran ::

| Hijrah | Kembali Menilai Siapa Diri Kita, Kita Hanya Hamba |

| Tarikh Itu Semakin Hampir...Jom Counting Down ! |

| Pray For Them |


Saudara-saudara kita di bumi Palestin sedang berjihad dalam menegakkan agama Islam. Walaupun kita tak dapat berjihad dan menolong mereka di sana, marilah berdoa supaya saudara-saudara kita di sana mendapat kekuatan dan mendapat lindungan daripada Allah SWT kerana doa adalah senjata orang Islam. Tolonglah mereka dengan DOA! Ya Allah, satukan hati kami umat Islam sedunia supaya Yahudi laknatullah dapat dihancurkan. Info terkini mengenai saudara-saudara kita di sana boleh lihat di FB AMAN PALESTINE. Marilah kita sama-sama menderma untuk mereka dan moga-moga dengan sumbangan yang kita buat itu dapat menyelamatkan nyawa dan membantu saudara-saudara kita di sana. Boikot juga barangan Yahudi. Kita satu ummah sekat ekonomi mereka!