| Dear My Future Zauj |



Assalamualaikum......
to my future zauj: I don't know neither who you are nor where you are. I hope to be the best woman that stand besides you and give you strength because behind a great man, there is a great woman. So please ! Don't stop searching and waiting for me until Allah s.w.t. brings us together. May you have a good life in your journey of searching and waiting for me as your zaujah :) To my future zauj, nanti akad kite jumpe ya...mase itu Allah akan ketemukan kite jua.inshaAllah.=)












Nota Hati : I want you to know that I built you a home in my heart. A place where our memories live and our love never fades.   إن شاء الله

picture credit to : Izara

Comments

Uwais Al-Qarni said…
saya suka entry ni :)
nice ^^
NorFarahin@aien said…
@syahirah : u 2 nice dear
tengs sudi drop by here
i will visit u back
:D
Miza Idgihat said…
wahhh , kak wafa miza doakan semoga allah menemukan jdoh akak yang paling baik di sisi allah. amin :')

akak... nak tanya maksud gambo bawah mesin taip tu ape? miza tak bape nak faham lah :/

#RIndu kak wafa :'( lama sangat tak jengut kak wafa . <3
wah...

sweet gitu..

kikiki..insyaAllah..kamu berdua akan sama2 jadi suami isteri mithali...:)

Popular posts from this blog

:: Jangan Pandang Pada Luaran ::

*Hayya Belajar Tajwid – Part 2*

|1 Hari 1 Muka |

| Pray For Them |


Saudara-saudara kita di bumi Palestin sedang berjihad dalam menegakkan agama Islam. Walaupun kita tak dapat berjihad dan menolong mereka di sana, marilah berdoa supaya saudara-saudara kita di sana mendapat kekuatan dan mendapat lindungan daripada Allah SWT kerana doa adalah senjata orang Islam. Tolonglah mereka dengan DOA! Ya Allah, satukan hati kami umat Islam sedunia supaya Yahudi laknatullah dapat dihancurkan. Info terkini mengenai saudara-saudara kita di sana boleh lihat di FB AMAN PALESTINE. Marilah kita sama-sama menderma untuk mereka dan moga-moga dengan sumbangan yang kita buat itu dapat menyelamatkan nyawa dan membantu saudara-saudara kita di sana. Boikot juga barangan Yahudi. Kita satu ummah sekat ekonomi mereka!