| 27 Julai 2012 |


Buat yang tersayang,

Selamat ulang tahun kelahiran ke 21 yee awk.
Da tua da awak.hu3
Moga dengan bertambahnya umur,
Bertambah juga amalan yang akan membawamu ke syurga. 
Dan moga umurmu dalam redhaNya.
May Allah bless u olwez. ^^



Doaku untukmu, 
Moga Allah selalu menjagamu.
Menghadiahkan tawa gembira buatmu dibalik setiap cerita.
Semoga berjaya dunia jua akhirat.
Menjadi pendidik, murabbi yang berwibawa..hu2
Ameen.


Sesungguhnya insan ini,
Setulusnya menyayangimu. :')
Sungguh diri ini amat merindui mu..ye memang rindu, rindu jugak..
Tapi, bia jela.. Itu yang lebih manis dan halal kan :D
Dan bila terdetik rasa rindu jua.. hatiku mula berbicara:
"Dan bila takdirnya kita bersama.. Pastilah Allah akan menyatukan kita"
inshaAllah.. Sekian dari hati.



Nota Hati 1 : Meningkatnya umur waktu, semakin pendek waktu yang tertinggal untuk dijalani. Entah berapa waktu lagi yang masih ada, hanya Tuhan Yang Mengetahui. Itu rahsia Nya.  

Comments

Anasyg said…
amboi...tutup2 muka bagai -privacy lettew - cakap happy bday kat dia - n semoga korang kahwin tu je. Ok bai
profmie said…
wah...special entry ae ni...semuga kekal lah..doa yg terbaik k..
unsecretostory said…
Semoga kekal bahagiaa . Aminn (:
NorFarahin@aien said…
@Anasyg :

hu2
malu2 meowww namew ny tue
heeeee
mudah2an yg terbaek tercatiti tuk kami
:D
NorFarahin@aien said…
@profmie :

spesel sgt
he2
inshaAllah, ameen3
:D
NorFarahin@aien said…
@unsecretostory :

ameen
tengs 4 ur prayer keyh
same goes to u too..
smmoge bhgia milik kita
:D
umishahirah. said…
wuwuwuuu. sooo sweet. semoga bahgiaa :)
Salam Ramadhan... :)

Seronoknya birthday bulan Ramadhan... Banyakkan doa ye.. insya Allah, dimakbulkan...

Selamat Hari Lahir...
EFEO said…
Moga kekal ke akhirnya. InsyaAllah. Moga dikurniakan takdir yang terbaik juga :)
NorFarahin@aien said…
@umishahirah. :

u too suwit dearie
tengs yee
:D
NorFarahin@aien said…
@Cik Aqilah Wardahn:

smbut besday mmg seronok
ne way tengs dearie ..inshaAllah
:D
NorFarahin@aien said…
@EFEO :

ameen
mudah2an tg terbaek milik kita
ameen
:D

Popular posts from this blog

:: Jangan Pandang Pada Luaran ::

| Hijrah | Kembali Menilai Siapa Diri Kita, Kita Hanya Hamba |

| Tarikh Itu Semakin Hampir...Jom Counting Down ! |

| Pray For Them |


Saudara-saudara kita di bumi Palestin sedang berjihad dalam menegakkan agama Islam. Walaupun kita tak dapat berjihad dan menolong mereka di sana, marilah berdoa supaya saudara-saudara kita di sana mendapat kekuatan dan mendapat lindungan daripada Allah SWT kerana doa adalah senjata orang Islam. Tolonglah mereka dengan DOA! Ya Allah, satukan hati kami umat Islam sedunia supaya Yahudi laknatullah dapat dihancurkan. Info terkini mengenai saudara-saudara kita di sana boleh lihat di FB AMAN PALESTINE. Marilah kita sama-sama menderma untuk mereka dan moga-moga dengan sumbangan yang kita buat itu dapat menyelamatkan nyawa dan membantu saudara-saudara kita di sana. Boikot juga barangan Yahudi. Kita satu ummah sekat ekonomi mereka!