٠•• bukan sume mesti..... •٠•


Assalamualaikum w.b.t



skunk nie bz nge esymen..mostly kne submit bfore cti ryer...bru 1 settle...tgl 3 lg kne sttlekn...hope ak mampu lg btahan,,,,emm...pe pn mkin kerap lak ak bkak belog ni…mybe stress o slh stu cre nk epkn dri sendri…emm....hari nie ak nk kongsi sumtinngan korang..cos rni mcm2 mend jd……but…ad hikmah sume 2…mybe ak bkn shbt y bek sapa mend nip jd….



dlm hidup niey, kter of course ad rahsia n pblem kan..xkisah la rahsia  o pblem sal pe pn..semua org mesti dan haruslah ade....kter xleh lri dr sume wlpn sejauh maner kiter cube nk mnjauhkn dri dpnya...but mend 2 still akn kjar kter...dan rahsia 0 pblem 2 bukannya senang2 je kite nk citer ngan org kan..



dan mend nie jugak kte bleh kongsi ngan org yg betol2 faham mslh kte, keadaan kte jer….bkn sebarangan org je kn…course bkn sume org ley dpercayai..kdg2 y 6pak bek 2 la y tikam kter dr blkg…really hate dis situation…too hipokrit…tanpa nk jadikan rahsia tu kelemahan kte..org yg berkawan nie senang je nk jatuhkan org lain, kalau dah ade sifat mazmumah tu mula la mulut nk cerita kt org lain kan..sebab tu ak sangat susah nk percayakan sesiapa….



sebelum nk luahkan rahsia tu haruslah kenal betol2 ngan seseorang tu..kenal hati budi dye dulu, bru leh cter sume rahsia pun..jgn dah terlepas bru nk menyesal..betol x? lagi satu, ak sangat2 sensitif kalau org tnye sal mend pribadi ak...memang kadang2 ade gak rase nk luah kt seseorang tp x terluah..ak xleh r kalau ak  cter tapi org x amek ksh, bknnye nk dgr..n lg truk  mrh2 plak...ak xleh...n bukan sume org sgup jd pndgr kter y bek....n maybe slh ak jg..mybe ak ugak bkn pndgr y bek.....soooo...baek ak smpan sorang2 kan..lagi bagus..nantilah kalau pintu hati ak terbuka, ak akan citer kan semuanya..tapi ssh kot, hrp paham....bagi ak mser....bukan sume mend leh dikongsi…only kwn rapat ak  n certain person je ak pcaye..but…mreka-mreka sume jauh dr ak….so…panda2 la ak menjaga at ak sndri…emmm


setakat nie org2 yg rapat ngan ak je tahu..of cos la only kwn rapat ak je ak pcaye n cter..pepe mslh mmg ak cri dier…dier panda rti bg ak smgt baru…but…dier jauh dr ak….so…panda2 la ak menjaga at ak sndri….. pd sape2 yg ak x cter tu bknnya xnk cter tp ssh nk cter..takot korang xpaham..maafkn ak yer :)


beruntung ugak ak ade blog nie..de gak bekny ugak kan..leh ak luah pape yang menyerabutkan at ak nie tanpa bt org lain terasa kan..emm
pls be strong aien!


Tangisan semalam takkan menyebabkan kita rebah untuk hari ini..
Tangisan semalam takkan mematahkan semangat ini..
Tangisan semalam bukan berakhirnya sebuah harapan..
Tapi..
...Tangisan semalam adalah semangat.
Tangisan semalam adalah kekuatan.
Tangisan semalam adalah kebangkitan. :)
 Mereka hanya melihat bintang, tp kita berusaha memetik bintang  (^_^)..


That’s all...
Slm,

Comments

Cik Bell said…
byk org byk ragam..
boleh percaya kat org tp jgn percaya 100% k..
bersabar la yer ;)
cikAyu said…
jika kamu menyintai Allah..nescaya Dia akan lebih menyintaimu,Dia turunkan hujan,supaya kamu akan terus berharap dan merayu padaNYA...sesungguhnya Allah tahu apa yang terbaik untukmu,justeru berdoalah padaNya spaya kamu terus tabah menghadapi dugaanNya,
Cik Bell n cikAyu : thanx yaa....trying to be strong...trust only for once..right...
zahra said…
assalamu'alaykum..

ana nak blog walking..

follow ana ya

Popular posts from this blog

:: Jangan Pandang Pada Luaran ::

| Hijrah | Kembali Menilai Siapa Diri Kita, Kita Hanya Hamba |

| Tarikh Itu Semakin Hampir...Jom Counting Down ! |