:: MisUnderstAnding ::



Assalamualaikum w.b.t







Ehem..ehem.. salah faham selalu mencetuskan perang dunia ketiga, keempat, dan ada yang sampai tahap boleh letak tanda noktah lah hubungan tuh kan! Hahaa... Yang ini cakap lain, yang ini pulak nak buat andaian sendiri... Ishhh.. Kata sehati sejiwa, macam mana tak serasa pulak ni??? Hahaa.... Macam2 bukan.... =P





Kes2 yang selalu terjadi....



::Saya tak cakap pun awak gemuk... saya cuma nak awak jaga kesihatan awak::


::Saya tak cakap pun awak  xcantik... saya cuma nak awak tahu apa yg sesuai dengan diri awak::


::Saya tak cakap pun awak   malas... saya  Cuma  nak awak belajar banyak  perkara dalam kehidupan ni::


::Saya tak cakap pun awak banyak kekurangan... saya cuma nak awak perbaiki setiap kelemahan awak::


::Saya  tak  cakap pun awak merimaskan... saya cuma nak awak lebih memahami::


::Saya  tak  cakap pun nak orang lain... saya cuma nak awak tahu berkawan biar beribu::


::Saya tak  cakap pun awak cengeng... saya cuma nak awak jangan terlalu ikutkan perasaan::


::Saya tak cakap pun tak rindu... saya cuma nak awak belajar erti sabar::


::Saya tak cakap pun awak  membebankan... saya cuma nak awak faham saya juga ada komitmen lain::


::Saya tak cakap pun nak tunjuk pandai... saya cuma nak tegur salah awak::


::Saya tak cakap saya semua betul... saya cuma mahu terus terang apa yang saya rasa::


::Saya tak cakap nak gado je... saya cuma mahu selesaikan masalah::


::Saya tak cakap awak tak boleh ambil tahu hal saya... saya cuma mahu awak lebih sayangkan diri awak berbanding diri orang lain::


::Saya tak cakap pun saya saya tak sayang... saya cuma lebih suka sayang itu diperlihatkan daripada diperkatakan!!! :))))))::




Kesimpulannya …
Nak memahami sesuatu keadaan itu adakalanya teramat rumit ....kn..
Btw…caayang kamoo sgt..ngee
hope u understanding me....
~kesilapanku, keegoanmu~


Comments

~~zAnAfAhMi~~ said…
saya tak ckp pun awak sombong, cuma saya nak awak dtg melawat blog saya.....hehe...

Popular posts from this blog

:: Jangan Pandang Pada Luaran ::

| Hijrah | Kembali Menilai Siapa Diri Kita, Kita Hanya Hamba |

| Tarikh Itu Semakin Hampir...Jom Counting Down ! |

| Pray For Them |


Saudara-saudara kita di bumi Palestin sedang berjihad dalam menegakkan agama Islam. Walaupun kita tak dapat berjihad dan menolong mereka di sana, marilah berdoa supaya saudara-saudara kita di sana mendapat kekuatan dan mendapat lindungan daripada Allah SWT kerana doa adalah senjata orang Islam. Tolonglah mereka dengan DOA! Ya Allah, satukan hati kami umat Islam sedunia supaya Yahudi laknatullah dapat dihancurkan. Info terkini mengenai saudara-saudara kita di sana boleh lihat di FB AMAN PALESTINE. Marilah kita sama-sama menderma untuk mereka dan moga-moga dengan sumbangan yang kita buat itu dapat menyelamatkan nyawa dan membantu saudara-saudara kita di sana. Boikot juga barangan Yahudi. Kita satu ummah sekat ekonomi mereka!