Thursday, 15 September 2011

:: MisUnderstAnding ::



Assalamualaikum w.b.t







Ehem..ehem.. salah faham selalu mencetuskan perang dunia ketiga, keempat, dan ada yang sampai tahap boleh letak tanda noktah lah hubungan tuh kan! Hahaa... Yang ini cakap lain, yang ini pulak nak buat andaian sendiri... Ishhh.. Kata sehati sejiwa, macam mana tak serasa pulak ni??? Hahaa.... Macam2 bukan.... =P





Kes2 yang selalu terjadi....



::Saya tak cakap pun awak gemuk... saya cuma nak awak jaga kesihatan awak::


::Saya tak cakap pun awak  xcantik... saya cuma nak awak tahu apa yg sesuai dengan diri awak::


::Saya tak cakap pun awak   malas... saya  Cuma  nak awak belajar banyak  perkara dalam kehidupan ni::


::Saya tak cakap pun awak banyak kekurangan... saya cuma nak awak perbaiki setiap kelemahan awak::


::Saya  tak  cakap pun awak merimaskan... saya cuma nak awak lebih memahami::


::Saya  tak  cakap pun nak orang lain... saya cuma nak awak tahu berkawan biar beribu::


::Saya tak  cakap pun awak cengeng... saya cuma nak awak jangan terlalu ikutkan perasaan::


::Saya tak cakap pun tak rindu... saya cuma nak awak belajar erti sabar::


::Saya tak cakap pun awak  membebankan... saya cuma nak awak faham saya juga ada komitmen lain::


::Saya tak cakap pun nak tunjuk pandai... saya cuma nak tegur salah awak::


::Saya tak cakap saya semua betul... saya cuma mahu terus terang apa yang saya rasa::


::Saya tak cakap nak gado je... saya cuma mahu selesaikan masalah::


::Saya tak cakap awak tak boleh ambil tahu hal saya... saya cuma mahu awak lebih sayangkan diri awak berbanding diri orang lain::


::Saya tak cakap pun saya saya tak sayang... saya cuma lebih suka sayang itu diperlihatkan daripada diperkatakan!!! :))))))::




Kesimpulannya …
Nak memahami sesuatu keadaan itu adakalanya teramat rumit ....kn..
Btw…caayang kamoo sgt..ngee
hope u understanding me....
~kesilapanku, keegoanmu~


2 comments:

~~zAnAfAhMi~~ said...

saya tak ckp pun awak sombong, cuma saya nak awak dtg melawat blog saya.....hehe...

Nadirah Izan said...

sweet..hihi :)