Friday, 16 September 2011

:: khairul fahmi vs 'kelantan' ::



ini bukan cerita pasal k.fahmi yg dah putus tunang...
wlpn cter ni dh lmew dh…
p nk wt cmne..terbcer kesah ni lam 1 belog..
komen2 kesah ptus tuning niey lar…
n wt aku lak terfikir…n terdiam..emm
adakah bila selalu sgt bergaduh..bertengkar...
putus jalan penyelesaian??
*confius*





But…ad 1 komen lam belog ni y menarik perhatian aku…
Komen 2 ialah….
'lelaki kelantan rasanya sesuai bercinta/kawin dgn gurl kelantan je..
mungkin lbh serasi..mungkin lebih memahami.."
(lbh kurang gitu ler ayat nyer)
setuju ker nge statement ni ek??emm





bagi aku la..
hati yg Tuhan bg tu sama je kn..
xkira lah lahir kat mner2 pn..
Kuala lumpur ke...kampung ceruk mner pn ..kuala lipis  ker..
yang penting..mcm mana kita jaga hati tu..
n mcm mana kita suburkan hati tu...
x semestinya laki kelantan kene kawin dgn perempuan kelantan je kn....
kew cmne ek....
o aku juz nk  sejukkan hati aku sendiri..heee =))
ntah la..sume urusan Tuhan..
lw dh mmg jodoh...
xkn ke mner kn...
tol x....






&
dah memang lumrah manusia, kita mahukan sesutau yang sempurna.
dan sering mengharapkan dapat yang terbaik untuk diri sendiri.
bagi aku...
kalau aku da jumpe orang yang sesuai….
biarlah dia jadi yang pertama dan terakhir…hope!!




tapi, kita xsemestinya terus jumpe buat kali pertama....
jodoh kita mungkin lambat.....
belum masuk lagi jodoh yang singkat....
semuanya kuasa Tuhan..... Dia yang menentukan...
hmm..
entahla….susah untuk dihuraikan…












okelah…
xnk menyerabutkan fikiran..
nk lyn lgu ungu..percaya padaku..
tetber jtuh cnte nge lgu ni…
xtw la lgu ni lgu baru o lmew..
p terdgr lam kete time otw g bandar td…
rni kn cti...so kua jejln lua...
sunyi kt mktb cos rama blek....emm
Lgu niey lw nk tw sal seorg makwe yang harus percaya padanya bf ye...
Jika kelak makwe niey trime cnte bf ye 2...
Si bf 2 akn mjaga makwe ye sampai akhir hidupnya...
sweet sgt lgu ni..kn
k…
layannn dl…



wasalam.
(^__^)

No comments: