*Momentos #2*



Lagi, tempelan gambar... Untuk kenangan di hari akan datang inshaaAllah...


Nota Hati : Kalau nak 'ikat' nikmat yang sedia ada, the KEY is SYUKUR. Terima Kasih ya Rabbi... Mudah mudah dengan izinMu semua nikmat yang Kau beri sekarang akan stay sampai bila bila... dan mudah mudahan juga Kau berikanlah lagi nikmat nikmat yang baik mendatang untuk kami semua..,

*selalu share tentang syukur.... sebabbbbb nya dalam usaha untuk mengingat diri supaya sentiasa bersyukur dengan nikmat nikmat yang Allah bagi dalam segala situasi... mudah mudahan insan bernama NorFarahin Hamdan ini sentiasa bersyukur dan tidak leka serta tidak kufur nikmat... mudah mudahan... aminn yaaa Rabbal Alamin. 










*Bukit Tengkorak, Semporna, 2018

Comments

Dewi Aja said…
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Apakah Anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ untuk info selengkapnya.
Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Popular posts from this blog

:: Jangan Pandang Pada Luaran ::

Awak | Jangan jadi manusia sombong. Kepada DIA juga kita akan kembali!

| Hijrah | Kembali Menilai Siapa Diri Kita, Kita Hanya Hamba |

| Pray For Them |


Saudara-saudara kita di bumi Palestin sedang berjihad dalam menegakkan agama Islam. Walaupun kita tak dapat berjihad dan menolong mereka di sana, marilah berdoa supaya saudara-saudara kita di sana mendapat kekuatan dan mendapat lindungan daripada Allah SWT kerana doa adalah senjata orang Islam. Tolonglah mereka dengan DOA! Ya Allah, satukan hati kami umat Islam sedunia supaya Yahudi laknatullah dapat dihancurkan. Info terkini mengenai saudara-saudara kita di sana boleh lihat di FB AMAN PALESTINE. Marilah kita sama-sama menderma untuk mereka dan moga-moga dengan sumbangan yang kita buat itu dapat menyelamatkan nyawa dan membantu saudara-saudara kita di sana. Boikot juga barangan Yahudi. Kita satu ummah sekat ekonomi mereka!