*le halal relationship*



pssstttttt sharing from somewhere.. musim orang nak kahwen nim kan huuuu bacer nim.. peranan zaujah kepada zauj nya -----> 3M 

1*Menarik - tarik suami ke arah yang benar. tegur baek2 kalau suami ada buat salah atau silap. 
2*Memahami - faham keadaan suami sama ada ketika susah atau senang.
3*Mendoakan - saling mendoakan supaya dapat membina keluarga mawaddah wa rrahmah wa sakinah. 

#moga kita sama2 dikurniakan pasangan, anak2 & keluarga yang soleh wa solehah. ameeeen.

 
Nota Hati : Kepada mereka2 yang bakal disatukan cuti nim, "barakallahulakkuma wa barakaalikuma wa jamaa' bainakuma fil kheirrrr!".



Comments

PeRdU cINta said…
moga bahtera yang bakal dibina oleh setiap pasangan yang bakal mendirikan rumahtangga sentiasa mendapat rahmat daripada ILAHI..

Popular posts from this blog

:: Jangan Pandang Pada Luaran ::

*Hayya Belajar Tajwid – Part 2*

|1 Hari 1 Muka |

| Pray For Them |


Saudara-saudara kita di bumi Palestin sedang berjihad dalam menegakkan agama Islam. Walaupun kita tak dapat berjihad dan menolong mereka di sana, marilah berdoa supaya saudara-saudara kita di sana mendapat kekuatan dan mendapat lindungan daripada Allah SWT kerana doa adalah senjata orang Islam. Tolonglah mereka dengan DOA! Ya Allah, satukan hati kami umat Islam sedunia supaya Yahudi laknatullah dapat dihancurkan. Info terkini mengenai saudara-saudara kita di sana boleh lihat di FB AMAN PALESTINE. Marilah kita sama-sama menderma untuk mereka dan moga-moga dengan sumbangan yang kita buat itu dapat menyelamatkan nyawa dan membantu saudara-saudara kita di sana. Boikot juga barangan Yahudi. Kita satu ummah sekat ekonomi mereka!