Posts

Showing posts from July, 2011

••❤ Ramadhan ya Ramadhan ❤••

Image
Assalamualaikum sume... Peace be upon to you....  Have a nice day yup! ...................................> .  . . . . Pejam celik pejam celik...rupanya dah setahun berlalu...esuk luse ramadhan bakal menjelma..tak sabar rasanya.. Persoalannye... . . . . . .  sudahkah kita bersedia menghadapi cabaran terutamanya cabaran   menundukkan hawa nafsu sendiri..hehehe...jom sama2 buat persiapan..kuatkan mental fizikal..tetapkan tekad dan azam dalam diri...mudah2an dipermudahkan... . . . . . Mintak2 Allah panjangkan umur kita semua..dapat merasai dan mengerjakan ibadah dalam bulan ramadhan kali ini dengan penuh semangat dan ketabahan hati.. . . . . . . . Bulan Ramadhan adalah bulan yang terlalu banyak kelebihannya. Di dalamnya terdapatnya malam lailatul Qadar iaitu malam kemuliaan yang lebih baik dari 1000 bulan. Pada bulan tersebut Allah membuka pintu syurga, menutup pintu neraka dan mengikat syaitan-syaitan untuk memberi peluang kepada manusia membersihkan diri m

••❤ Kesibukan in coming ❤••

Image
Assalamualaikum ..... Peace be upon to you...  Have a nice day !!   Nampak gayanya musim assignment dah mai dah.. Huhu malasnya nak mula.. Dah lah tinggal dua minggu lagi sebelum pose...prasaan nk blek umah plak tetbe mai..emm . . , , , , , , , . . . . . juz nk cter...spnjg musim2 esymen ni...bnyk la sindrom xsehat y akan mncul....lampu bilik x reti reti nak tutup.. wlpn lampu meja study bleh je nk bukak... tp lampu bilik jugak yang menjadi pilihan hati... kn...hee...then... - - - - - mkn pun jadi x tentu arah plus xckup tdo o tlebih tdo... hee..yg ni aien mmg bese la wt.. kdg2 rase nk mkn je...ngadap lptop ad je mend nk kunyah..p kdg2 2 ase xlapa lgsg tme pn ad tme wt esymen..plik2.. - - - - - sindrom mls nak bls mesej dan jwb call tak tentu hala.. masa ni, nsetpun boleh hilang.... kdg2...boleh jadi orang tanya lain, korang jawab lain.. msjj pun konfem konfem balas nak tak nak je.. eg.. "xde".. "ok".. "jom".. "nt la".. - - - - -

| Pray For Them |


Saudara-saudara kita di bumi Palestin sedang berjihad dalam menegakkan agama Islam. Walaupun kita tak dapat berjihad dan menolong mereka di sana, marilah berdoa supaya saudara-saudara kita di sana mendapat kekuatan dan mendapat lindungan daripada Allah SWT kerana doa adalah senjata orang Islam. Tolonglah mereka dengan DOA! Ya Allah, satukan hati kami umat Islam sedunia supaya Yahudi laknatullah dapat dihancurkan. Info terkini mengenai saudara-saudara kita di sana boleh lihat di FB AMAN PALESTINE. Marilah kita sama-sama menderma untuk mereka dan moga-moga dengan sumbangan yang kita buat itu dapat menyelamatkan nyawa dan membantu saudara-saudara kita di sana. Boikot juga barangan Yahudi. Kita satu ummah sekat ekonomi mereka!